Volt már úgy, hogy valamit el akartál mondani valakinek? Egy jó tippet, egy konyhai fortélyt, vagy esetleg egy ajándékötletet? Pont így vagyok ezzel én is.

Konyhabútor készítés

2012/09/25. - írta: ponthogy

Praktikus konyha, figyeljen a bútorkészítésre!

A konyha a feleségem személyes ügye, ezért a berendezésbe nagyon nem szóltam bele. A konyhabútor készítés ugyan még nem nagyon megy – nem is én csináltam – de ötleteket vettünk barátaink konyháiból, kihasználtuk azt, hogy mi ismertük az ő általuk elkövetett hibákat a tervezésénél. Melyek a legszembetűnőbbek? Először is a sütő a gáztűzhely alatt egy elhibázott döntés. A sütő ablakán a betekintés egy fontos dolog a főzés során, miért vigyük azt a földszintre? A konyhabútor készítés elején leszögeztük, hogy nálunk a sütő a földszintről szemmagasságba kerüljön. A másik a hűtő. A hűtőszekrényt gyakrabban használjuk mint a fagyasztó részt, ezért csak az a hűtő jöhetett szóba a konyhánkba, amelyben alul van a fagyasztó, felül a hűtő rész.

[Még számtalan ötlet itt: Konyhabútor készítés ]

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponthogy.blog.hu/api/trackback/id/tr996328481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása