Volt már úgy, hogy valamit el akartál mondani valakinek? Egy jó tippet, egy konyhai fortélyt, vagy esetleg egy ajándékötletet? Pont így vagyok ezzel én is.

Most akarsz kertipartyt szervezni? Pont hogy vége a nyárnak!

2015/09/25. - írta: ponthogy

Egyes időjárás előrejelzések talán kicsit feleslegesen riogatnak hóval és mínuszokkal így szeptember végén, de arra akár mérget is vehetünk, hogy vége van a nyárnak. Már az is gyanús volt, amikor elkezdődött az iskola, reggelente a diákok tömege lepte el az utcákat a viszonylagos nyári nyugalom után.  Kertiparty: tavaszig elnapolva!

leaves-72908_640.jpgCsalhatatlan jelei vannak - az időjárás változáson túl -, hogy lassan a célegyenesbe fordul a 2015-ös év. Van ahol már befejeződött a szüret, faluhelyen megrendelték az első levágandó disznót, mi pedig átballagtunk a szomszéd utcába, hogy jó előre kiválasszuk azt a fenyőt, amiből majd nekünk lesz a legszebb karácsonyfánk az idén. Lábon tartják a kedvünkért akár december 24-ig is.

Bevallom jobb szeretem az őszt, mint a nyári forróságot. Nekem, aki árnyékban is képes vagyok leégni kész megnyugvást jelent, hogy akár egész nap gond nélkül lehetek a szabad levegőn. Örömmel ástam fel a kis konyhakertet, bontottam le a teraszon az ideiglenes árnyékot vető sátorvásznat és raktam el a kertiparty kellékeit. Kisuvickoltam a bográcsot (persze vegyszer nélkül) de azért nem tettem a sufni mélyére - ha mégis jó idő lesz a napokban, itt legyen a kezem ügyében.

Ősz van és ezen az sem változtat, hogy az online újságoknak ma is sikerült becsapnia engem. Az egyik cikk  ezzel a címmel jelent meg:

Borzalmas hidegek jönnek

Aztán a cikkbe beleolvasva kiderült, hogy valamikor novemberben lesz mindez...

Olvasgatunk, tv-t nézünk, moziba megyünk. A gyerekek iskolába járnak és már nem veszekedünk esténként,hogy meccset nézzek, vagy ők a filmet. Többször nézzük a tv-t mint máskor és kevesebbszer szervezünk kertipartyt. Hát igen, ősz van.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponthogy.blog.hu/api/trackback/id/tr1007824330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása