Volt már úgy, hogy valamit el akartál mondani valakinek? Egy jó tippet, egy konyhai fortélyt, vagy esetleg egy ajándékötletet? Pont így vagyok ezzel én is.

Páramentesítő hogyan működik?

2012/09/26. - írta: ponthogy

Azt mondom, hogy a páramentesítővel megfogtam az egészséges életmód lényegét, mert azt vettem észre, hogy nem csak a levegő páratartalmát csökkenti, de tisztább is valahogy az egész környezet. Először azt gondoltam hogy talán nem vagyunk annyit otthon, azért nincs annyi por, amennyi szokott lenni. Aztán olvastam, hogy az apró páracseppeken megtapad a porszem és a páramentesítő belsejébe összegyűlik, mikor kicsapódik a hideg készülékben.

Mert hogyan működik a páramentesítő?

Mint a hideg ablak a nedves szobában. Láttak már olyat, hogy az ablakokon folyik le a víz, amikor odakinn hideg van, benn a szobában pedig meleg? Lecsapódik a pára a hideg felületen. A páramentesítő belsejében is egy ilyen hideg felületet alakítottak ki, ahol a levegő páratartalma lecsapódik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponthogy.blog.hu/api/trackback/id/tr466328469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása