Volt már úgy, hogy valamit el akartál mondani valakinek? Egy jó tippet, egy konyhai fortélyt, vagy esetleg egy ajándékötletet? Pont így vagyok ezzel én is.

Szeretnéd látni, ahogy Madonna lehömbölödik a színpadról?

2015/02/26. - írta: ponthogy

Valóban ennyire kárörvendő vagy? Azt szeretnéd látni, ahogy Madonna lehömbölödik a színpadról? Miért nem a legújabb videóklippjére, vagy koncertfelvételére vagy kíváncsi?

Fogadjunk, hogy te a műkorcsolya világbajnokságot is azért nézed, mert hátha elbukfencezik valaki a jégen! Mit ártott neked Madonna?

A Forma 1 sem érdekel ugye, mióta nem tankolnak az autók verseny közben? Nincs tankolás, nincsenek olyan jelenetek, amikor az F1-es kocsi kitépi az üzemanyag vezetéket és pillanatok alatt lángba borul a versenyautó.

Szóval Madonnát akarod kiröhögni. Vagy csak kárörvendeni a szerencsétlenségén?

Szerintem Te azt is élvezed, ha a rúdugrónak eltörik a rúdja és napokig csámcsogsz azon, ha a bikaviadalon a bika nyer.

Na jó, nem leszek álszent. Bevallom én már láttam, amikor az énekesnőt lerántják a színpadról. Ahogy meghallottam a hírt, rögtön el kezdtem kutatni a videó után. És itt van, megtaláltam: Madonna ahogy lehömbölödik a színpadról!

Tegyük hozzá: nem kárörvendtem, sőt, elismeréssel bámultam, ahogy vérprofiként folytatta az előadást.

Viszont még napokig erről beszélek...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://ponthogy.blog.hu/api/trackback/id/tr187221021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása